3 weken verder - Reisverslag uit Aix-en-Provence, Frankrijk van Maud Beyer - WaarBenJij.nu 3 weken verder - Reisverslag uit Aix-en-Provence, Frankrijk van Maud Beyer - WaarBenJij.nu

3 weken verder

Blijf op de hoogte en volg Maud

28 September 2014 | Frankrijk, Aix-en-Provence

Ik ben al weer 3 weken van huis, wat gaat de tijd snel! Maar ik heb geen heimwee en ik wil nog lang niet terug naar huis.
Ik heb nu twee weken school gehad, een aantal vakken heb ik laten vallen en daar heb ik nieuwe voor in de plaats gekozen. De meeste zijn interessant en goed te volgen, maar ik heb 2 echt heeel saaie vakken. Maar ach, dat hoort erbij.
Het uitgaan is hier ook leuk, wel duur als je het vergelijkt met thuis (25cl bier €4, 50cl €6!). Er is bijna elke avond wel iets te beleven, dus je kunt uitgaan wanneer je wil. Dinsdag en donderdag zijn wel echt de studenten-stapavonden.
Vorig weekend heb ik nog een klusje gehad bij Mark. We zijn 3 dagen op rij naar de Camargue gereden. Dit is een gebied aan zee dat vooral bekend staat om de wilde roze flamingo's, wilde witte paarden en wilde stieren. Ik heb ze allemaal gezien (en stier zelfs gegeten), maar de diersoort die overheerste was toch wel echt de beruchte Mug. Na de 3e dag was ik 476 muggenbulten rijker, jippie!
Op naar de 4e week alweer.

Lieve groetjes uit het nog altijd warme en zonnige zuiden!

  • 04 Oktober 2014 - 22:52

    Dora Evers:

    Leuk om te horen dat het zo goed met je gaat!
    Geen heimwee, ik vind je een stoer wijfie!
    Terwijl jij cultuur op snuift, Geniet van
    Flamingo's, wilde paarden en wilde stieren.
    Gaat in Deurne alles door, Karin is weer
    Moeder geworden van een dochter Sara.
    Alles is ok we gaan woensdag op kraamvisite.
    Onze frank markerink is getrouwd met zijn
    Yvonne. Hebben we weer een bbq gehad bij ons
    In de tuin. Alles gaat door, maar ik mis je wel!
    Maud geniet van alles wat je ziet, en beleeft!
    Groetjes dora

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maud

Vanaf vrijdag 5 september vertrek ik voor 5 maanden naar het mooie Frankrijk. Ik ga studeren aan de universiteit Aix-Marseille in Aix-en-Provence. Via deze site kunnen jullie meelezen over mijn avonturen in het zuiden :)

Actief sinds 01 Sept. 2014
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 4897

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 19 Januari 2015

Studeren in Aix-en-Provence

Landen bezocht: